FAQ

Pronađite odgovore na Vaša pitanja

Faq

Ovdje ćete naći neka od učestalih pitanja/odgovora koja će Vam olakšati korištenje ovih stranica

  • Što je to croservice group?

Internetski servis unutar kojeg se umrežuju putničke agencije u Hrvatskoj, te strani partneri u zajedničku bazu kako bi na tržištu djelovali pod zajedničkim imenom (Kvarner Express-croservice group, u daljnjem tekstu croservice group). Specijaliziran za pružanje usluge smještaja u Hrvatskoj.

  •  Zašto je nastao croservice group?

 Croservice group je nastao sa ciljem da gostu pružamo kvalitetnu i brzu uslugu.

  • Koje su osnovne karakteristike croservice group?

Croservice group je jedna grupa, više agencija, široka ponuda, jedinstvene cijene, transparentnost cijena, bez troškova rezervacija, brza i kvalitetna usluga, on-line rezervacija.

  • Koja je prednost rezerviranja putem našeg web portala?

Prednost rezerviranja je on-line rezervacija. Nije potrebno otići u agenciju već rezervaciju možete učiniti iz vlastitog doma u par koraka, vidi kako rezervirati-pomoć.

  • Kako izvršiti rezervaciju?

Vidi kako rezervirati-pomoć.

  • Način i dinamika plaćanja?

Način i dinamika plaćanja rezervacije bit će Vam naznačene u ponudi-potvrdi rezervacije. Te je pobliže objašnjeno u općim uvjetima poslovanja i posredovanja za svaki pojedini smještaj.

1. Uplate iz Hrvatske na žiro-račun poduzeća
Gosti iz Hrvatske mogu svoje uplate proslijediti putem opće uplatnice na žiro-račun agencije.

2. Plaćanje deviznom doznakom iz inozemstva
Ukoliko se plaćanje vrši iz inozemstva uplatu akontacije izvršite u Eur-ima. Ovaj način plaćanja odnosi se isključivo na inozemne klijente. Bankovnim transferom potrebno je prebaciti vrijednost rezervacije na devizni račun, (NETTO iznos).

  • Kako ću platiti rezervaciju?

Upute za plaćanje rezervacije bit će Vam naznačene u ponudi-potvrdi rezervacije.

  • Zašto se može dogoditi da bankovni troškovi budu visoki?

Jedan od mogućih razloga je taj da banka platitelja (Vaša banka) nema ugovor sa bankom primatelja (našom bankom) pa plaćanje ide preko treće banke. S obzirom na to da svaka banka uzima proviziju može se dogoditi da bankovni troškovi budu veći od očekivanih.

Popis banka gdje nećete imati dodatne troškove kod uplate

  •  Što ako ne stignem platiti rezervaciju u danom roku?

Ukoliko niste stigli uplatiti iznos akontacije kako bi osigurali smještaj u danom roku potrebno je o tome obavijestiti agenciju-pružatelja usluge putem e-maila. U protivnom Vaš status potvrde rezervacije ide automatizmom u storno status. Međutim ukoliko je željeni smještaj još slobodan moguće je status storno zamjeniti statusom rezervacije.

  •  Kako potražiti pomoć?

Pomoć možete potražiti putem e-maila-korisničkog centra.

  • Što je korisnički centar?

U korisničkom centru možete u svakom trenutku pregledati svoj status rezervacije, user name: e-mail i password: šifra upita.

  • Što je uključeno u osnovnu cijenu najma smještaja?

U osnovnu cijenu smještaja uključeno je: potrošnja struje i vode, posuđe, pribor za jelo, posteljina, ručnici zavisno od kategorije objekta i vrste smještaja. Kod većine objekata boravišna pristojba i završno čišćenje je uračunato u cijenu najma u protivnom naglašeno je kao dodatna usluga uz nadoplatu.
 
? Što je kategorija dodatne usluge uključene u cijenu?
U tu kategoriju spadaju dodatne usluge-oprema kao što su (klima uređaj, grijanje, perilica rublja, perilica posuđa, sef  i sl.),  koje su uključene u osnovnu cijenu smještaja.

  •  Što je kategorija dodatne usluge uključene uz nadoplatu?

U tu kategoriju spadaju dodatne usluge-oprema kao što su (klima uređaj, grijanje, perilica rublja, perilica posuđa, doručak, garaža, sef i sl.),  koje nisu uključene u osnovnu cijenu smještaja, već su uz nadoplatu i plaćaju se na licu mjesta, ukoliko se koriste.

  • Što je kategorija dodatne opcije?

Dodatne opcije su opcije kao što su (polupansion, puni pansion, dječji krevetić i sl.) koje gost može odabrati prilikom vršenja rezervacije, te nisu uključene u osnovnu cijenu smještaja.

  •  Postoji li određeno vrijeme kad moram doći i otići iz smještaja?

Usluge smještaja najčešće je moguće početi koristiti nakon 14.00 sati na dan početka korištenja usluge, osim ukoliko je to moguće ranije gost će biti obavješten od pružatelja usluge-agencije na licu mjesta. Isti smještaj gost je dužan napustiti do 10.00 sati na dan odlaska, ukoliko nije drugačije dogovoreno sa agencijom-pružateljem usluga. Vrijeme dolaska i odlaska iz smještajne jedinice bit će Vam naznačena u ponudi, potvrdi rezervacije kao i u voucheru te se može razlikovati od smještaja do smještaja.

  • Što će se dogoditi ako ne prijavim sve osobe?

Ukoliko se dogodi da na dan dolaska tj. dan pružanja usluga dođe više osoba nego što je naznačeno u putnom dokumentu - voucher, pružatelj usluga ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili na promjenu usluge (smještajni objekt - smještajna jedinica), ako u datom trenutku nije u mogućnosti smjestiti nenajavljene goste ili prihvatiti sve goste uz nadoplatu nenajavljenih gostiju na licu mjesta prema važećem cjeniku usluga.

  • Zašto je u određenim trenucima na stranicama moguće postavit upit za određeni smještaj, a s naše strane dobivate ponudu sa alternativom ili negativni odgovor?

To se može dogoditi za kategorije smještaja kod privatnih iznajmljivača, zbog ažurnosti. Budući da se stanje zauzetosti može mjenjati iz trena u tren postoji mogućnost ne pravovremenog ažuriranja od strane iznajmljivača.

  • Što je to ponuda?

Ponuda je neobvezujući dokument kojeg gost prima kad ispuni booking obrazac. Na osnovu Vašeg postavljenog upita za određenom uslugom smještaja, bit će Vam poslana obavijest o ponudi na e-mail u najkraćem mogućem roku (24-48h). Ponudu će te moći pogledati u našem korisničkom centru, user name: e-mail i password: šifra upita. Potvrdom ponude primit ćete pismenu potvrdu rezervacije na osnovu koje ćete uplatiti akontaciju i tako osigurati smještaj.

  • Što je to potvrda rezervacije?

Potvrdom ponude primit ćete pismenu potvrdu rezervacije na osnovu koje ćete uplatiti akontaciju i tako osigurati smještaj.

  • Što je to Voucher-potvrda o uplaćenoj akontaciji?

Voucher odnosno potvrda o uplaćenoj akontaciji je jamstvo da ste rezervirali uslugu iz naše ponude. U tom dokumentu su navedeni svi relevantni podaci vezani uz rezervaciju, kao što su: podaci o gostu, kontakt podaci i adresa prijave na dan dolaska, podaci o rezervaciji, specifikacija rezervirane usluge, specifikacija cijene i sl.

  • Kome se obratiti u slučaju problema nakon dolaska u smještaj?

U slučaju problema gost je dužan problem prijaviti agenciji ili različitim pružateljima usluga kod kojih se prijavljuju na dan dolaska.

  •  Kako ću pronaći rezervirani objekt?

Adresa i kontakt podaci prijave stoje Vam u Voucheru, zavisno od kategorije i vrsti smještaja.
 

Zadovoljstvo nam je biti Vama na usluzi.
Želimo Vam ugodan boravak u prelijepoj Hrvatskoj!

Obratite se s povjerenjem!
Kvarner Express-CroService group